lördag 18 maj 2013

Balkongen part II

Det blev ingen tur till kolonin idag så jag fixade lite på balkongen istället. Jag har varken haft lust eller inspiration att göra det i år men nu blev det gjort.

När jag var klar så kände jag att det behövdes lite blommor, och eftersom det är lördag så blev det Ica som fick stå för blommorna. Det blev inget utöver det vanliga direkt men jag hade inte tålamod att vänta till i morgon.

Här kommer lite bilder, några är före piffet och några efter. Tyvärr blev det inga bilder på hur det såg ut innan jag började. Men fint var det inte, det kan jag lova.



Jag såg nu att det bara blev en bild på hur det såg ut innan jag satte ut blommorna, och jag hade väl hoppats på liiiite mer effekt. Så jag hoppas att det växer till sig snart.

Klicka på rubriken för att komma till kommenteringen Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar